نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

بالاخره به روز شدم

یه ماهی شده که به روز نشدم . خوب در این مدت اونقدر سرم شلوغ بود که وقت به روز شدن نداشتم. 17 تیر بود که امتحاناتم تموم شد به صورت کاملا mp3 در روز 18 تیربه مسافرت رفتم، مسافرتم تا 2 مرداد ادامه داشت و بسیار سفر خوبی بود. توی این سفر به شهر های تهران ، مشهد و همدان رفتم . که سفر مشهد حال و هوای خاصی برام داشت بخصوص اینکه ، این سفر مصادف بود با دو تا ولادت که خیلی جالب تر شد مشهد هم در اون روز ها واقعا شلوغ و زیبا بود. تهران هم جالب بود ولی تکراری چون زیاد می رم و همدان هم خوب بود به گونه ای تجدید خاطرات سال پیش بود. من احساس می کنم توی مسافرت خیلی چیزها رو می شه یاد گرفت گاهی توی یک سفر هدف می تونه تغییر کنه ( منظورم هدف کلی زندگییه).
و به خوانندگان این وب توصیه میکنم حتما مسافرت برن حتی اگه مسافرت چند ساعته باشه خیلی خیلی رو زندگی بعد از سفر تاثیر می گذاره .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به نظر من اهداف انسان به دو دسته تقسیم بندی میشن . یکی اهداف کوتاه مدت و دیگری اهداف بلند مدت. اهداف بلند مدت رو بدلیل فاصله ای که تا رسیدن به هدف برای خودمون متصور می شیم تقریبا می شه به آرزو تعبیر کرد. چون رسیدن به اون حتی ممکنه دست نیافتنی باشه. اما اهداف کوتاه مدت اهدافی هستن که فاصله اون به ما نزدیک تر و دست یافتنی تر است. من احساس میکنم اگه بتونیم این اهداف بلند مدت رو برای خودمون تبدیل به اهداف کوتاه مدت بکنیم خیلی راحت از حالت آرزو در میان و دست یافتنی می شن این موضوع به خودمون بستگی داره که چگونه به هدفمون نگاه می کنیم گاهی اهداف رو به گونه ای بزرگ تلقی می کنیم که تبدیل به آرزو می شن و از تلاش برای رسیدن به اون دست می کشیم.
این موضوع رو به این خاطر می گم که توی سفر مشهد هدف بلند مدتی که داشتم تبدیل به هدف کوتاه مدت شد و تا جایی که می تونم برای رسیدن به اون تلاش می کنم.
نظرات 5 + ارسال نظر
سعید شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://f10.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری خوشحال میشم
نظرت را در مورد وبلاگ خودم بدونم
موفق باشی

مریم یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.ببخشید باز نکرد عکس ها را.امیدوارم این سری باز کنه.

sara یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:45 ب.ظ http://sara-tanha

salam rauf khan chand roozi nabodi emtehanat khob bod omidavaram movafagh shode basi va safar ham behetoon khosh gozashte bashe khob dige mozahemetoon nemisham khodahafez

سعید دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ب.ظ http://f10.blogsky.com

سلام اقا رئوف
خیلی ممنونم که بهمون سر زدی و وبلاگ منو مورد لطف خودت قرار دادی
وبلاگ شما خیلی پر محتوا و مفیده مخصوصا پست قبلی ات (پدر بزرگ، درباره چه می نویسید؟) خیلی جالب بود
اگر مایلی میتونیم با هم تبادل لینک کنیم تا منم بتونم بیشتر از وبلاگ استفاده کنم ؟
امیدوارم موفق باشی عزیزم

سعید دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام عزیزم
مرسی خوب خوبم
خواهش می کنم اقا رئوف وظیفم بود دیگه و مرسی که لینکم کردی
بازم بهمون سر بزنی
امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد