نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نوروز مبارک

نوروز مبارک . این مدت اونقدر درگیر بودم که نتونستم پستی رو بنویسم هرچند اوقات بیکاری هم زیاد داشتم ولی خب حس نوشتن ایجاد نمی شد، ولی شکر خدا الان این حس ایجاد شده.

بالاخره تعطیلات نوروزی امسال هم تموم شد و از شنبه روز از نو روزی از نو. تعطیلات امسال خیلی خوش گذشت کلا جمعمون جمع بود و می شه گفت بیشتر روزها هم پیک نیک بودیم هرچند امسال بعلت بارش های کمی که داشتیم اوضاع طبیعت چندان خوب نبود ولی حداقل اینجا از مناطق دیگه استان خیلی بهتر بود و مسافرای نوروزی تقریبا زیادی اومده بودن. ضمنا چند روز پیش هم 2 روزی بارون بارید و حسابی خوشحال شدیم هرچند فقط باعث خنک شدن هوا شد و تاثیری روی سرسبز تر شدن نداشت .

دیروز و امروز هم به یکی از مناطق بکر ، که حدودا  2 ساعت با مرکز شهر فاصله داشت رفتیم و خیلی خوش گذروندیم ، دیروز توی همون منطقه بارون بسیار خوبی می بارید و حسابی خودمون رو زیر بارون خیسوندیم. 

امسال اتفاقات خاصی قراره بیافته ، فارغ تحصیل شدنم و احتمالا فوق و یا با احتمال بیشتر خدمت سربازی خب من در حال حاضر ترجیح می دم اول خدمت برم بعدش دوباره ادامه تحصیل هرچند ادامه تحصیل رو خیلی دوست دارم ولی خب ... .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فرنوش پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

مریم چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.نمی گی آپ کردم؟امیدوارم هر کدومش که شد به خوبی به اخر برسه.انشالله.فوقم قبول میشی من مید ونم.

نشاط چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام آقا رئوف
انشاءالله که این ترم هم شاگرد اول بشی و آرزوی موفقیت برای خودت و خانواده ی گرامیت دارم
با سپاس

سلام آقا نشاط
خوبی ؟ مرسی از نظرت .
منم چنین آرزویی رو برات دارم.
موفق باشی.

مریم چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.خوبی؟به لیستم اضافه کردم.مرسی.می دونی چرا اسمش پارسوماش بوده.به چه معنیه؟

دریا جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ب.ظ

وب عالی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد