نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

عکس های مسافرت

تقریبا بعد از مسافرت آخری که یک روز قبل از شروع ماه رمضون بود همه ی روزهام تکراری شده و فعلا در تکرار به سر می برم و حرفی برای گفتن نیست فقط چند تا عکس از مسافرتهای این تابستون رو توی ادامه ی مطلب گذاشتم.

 تمامی عکسها از اواخر خرداد به این سمته.

 

 

  

روستای جواهر ده در نزدیکی رامسر 

 

  

روستای جواهر ده - اگه می بینید زرده بخاطر اینه که از پشت پنجره گرفتمش چون شیشه ش از این رفلکس بود. 

 

 

   

چشمه دیمه در استان چهارمحال و بختیاری

 

 

  

 میانرودان در استان چهارمحال بختیاری

 

 

 

  

روستای زیبای صمصامی در مرز بین استان خوزستان و استان چهارمحال و بختیاری

 

  

  

نزدیکای کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری

 

 

 

  

نزدیکای کوهرنگ

  

  

زاینده رود که خشک شده بود فقط تونستم این عکسو از سی و سه پل بندازم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
خانمی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://sshhblogsky.com

سلام...

خیلی قشنگ بود عکس ها...

مخصوصا جواهر ده!:) خوش به حالشون!چه هوایی!

تا بعد....

خودم دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام مهندس. واقعا که عجب جاهایی رفتین ها. حالا جای ما را هم خالی میکردین. سلام برسان.

سلام به به اخوی
خوبی ؟ اره جاتو حسابی خالی کردیم .
شماهم اونور آب جای ما رو خالی کن.
سلامت باشی. حتما

خانمی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

آپم...:)

سلام

یه جا برام رزرو کن دارم میام....

مریم چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.خیلی خوشگل بود.به غیر از زاینده رود که البته نزاشته بودی اما معلومه دیگه چی شده.بدو بیا من آپم.

سلام

اومدم

golgandom جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:00 ب.ظ http://golgandom.blogsky.com

خیلی عکسای قشنگی بود من جواهر ده رفتم ولی سمت چهار محال و بختیاری که خیلی هم دلم می خواست نرفتم
انشاالله همیشه به سفرای خوب باشین ممنون از عکسای زیباتون

مرسی

مریم پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.خوبی؟کجایی نیستی؟بدو بیا من آپم.

سلام
مرسی
همینجا
اومدم.

ستوان دوم وظیفه، احسان!!! یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ

سلام رئوف
خوب هستی؟
کم پیدا شدیه!!
مثل اینکه تابستون خیلی خوش گذشته ولی فکر نکنم به اندازه من تابستون بهت خوش گذشته باشه!!! :-)
میگی نه خدمت که رفتی متوجه میشی!
مرخصی هستم، می بینمت.

به به سلام آقای ستوان دوم
مرسی تو چطوری؟
در خدمتیم البته نه در خدمت سربازی!!!
جاتون خالی ولی شما فک کنم با آموزشی حسابی خوش گذشته.

مریم پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

بدو بیا عکس گذاشتم که کلی بخندی.

نشاط یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

واقعا کارت درسته دوست عزیز ما که کلی حال کردیم و لذت بردیم جمالتو جینگول مرامتو عشق است به وب ما هم سر بزن مخاصتیم واقعا که بچه های M.I.S کارشون ردیفه

سلام احوالات؟
آدرس وبتو ننوشتی .بنویس ما هم حتما تشریف می یاریم D :
مرسی سر زدی

نشاط سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام من دوست داشتم کمی از عکس های تهران هم برامون میذاشتی تا حالشو ببریم و آیا تهران قدیم با تهران جدید یکی است یا خیلی تغییر کرده ؟ آیا آثار باستانی هم دارد ؟ اگر دارد حتما یه پست توپ برامون بذار . به خانواده ی گرامیت سلام گرم ما را برسون . متاسفانه شخصی نیست و متعلق به برادرم می باشد و شرمنده نترم بگم .

سلام خب عکسی نگرفتم بهمین خاطر نگذاشتم.راستش من متخصص تهران نیستم ولی زمین تا آسمون تغییر کرده ولی هنوز بافت قدیمی در جنوب تهران هست یا در برخی مناطق تهران که نشانگر تهران قدیمه.راستش خبری از آثار باستانیش ندارم چون پیگیر نبودم.وقتی وارد تهران بیشتر از اینکه جذب آثار باستانیش بشی جذب زرق و برقش می شی و آنهارو فراموش می کنی.
سلامت باشی شما هم همینطور .
خب وقتی خودت وب زدی آدررسشو بده حتما

نشاط شنبه 30 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام در چه وضعی؟
آقا چرا پیام های بنده را سانسور می کنی و در وب نمی گذاری؟
سلام گرم به خانواده ی گلت برسون .بای

سلام خوبی؟ مرسی
الان که سانسور نکردم حتما مشکل فنی پیش اومده بود. :)
مرسی شما هم همینطور.
خدانگهدار

مریم پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.بدو بیا .یه چیزی بزار تو این وبت.

نشاط یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ب.ظ

آقا رئوف وب بسیار زیبا و چشم نواز و پر محتوایی دارید . من خاطرخواه عکس های وب تان هستم . ممنون که پیام های بنده را سانسور نکردید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد