نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

تولدم مبارک!!!

                     

روز بعثت حضرت رسول (ص) را به جهانیان بخصوص دوستان خوبم تبریک می گم. امسال روز تولد من و تولد وبلاگم مصادف شد با بعثت حضرت رسول(ص).

فردا وبلاگم یکساله می شه و خودم 23 ساله خوب بهر حال  یک سال از تاسیس این وبلاگ گذشت و همچنین یک سال به سنم و به تجربیاتم  اضافه شد. طی این یک سالی که از ایجاد این وب می گذره با وب های زیادی آشنا شدم با عقاید مختلف و گاهی از ایده هایی که اون وبلاگ ها داشتن استفاده کردم. در طی این مدت دوستان خوبی به جمع دوستانم اضافه شد که با نظراتشون منو مورد لطف قرار دادند.

از تمامی کسانی که در این مدت یکسال منو همراهی کردند بخصوص وب های خاطرات روزانه ، پاپتی ، کلبه تنهایی من ، بهونه بی بهونه ، تنها ماندگار ، سیر و سلوک من ، دختر دبیرستانی و یاس و......  صمیمانه تشکر می کنم.

***تولدم مبارک***

نظرات 7 + ارسال نظر
کامبیز چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام مهندس
حالت خوبه؟
ببین چه خبره اینجا...! چقدر مناسبته خوب خوب!
تولدت رو بهت تبریک میگم. نمیگم امیدوارم ۱۰۰ سال عمر کنی٬ چون عمر دست خداست ولی امیدوارم هر چند سال که از خدا عمر می گیری٬ همراه با عزت و موفقیت و سلامتی و شادابی باشه و بتونی به تمامی اهدافت در زندگی برسی.
راستش وبلاگم رو بنا به دلایلی تعطیل کردم و نمی خواستم دیگه برای کسی کامنت بزارم٬ ولی وقتی اومدم اینجا و دیدم تولدته گفتم حالا که می خوایم بریم٬ بهتره بدهیم رو باهات صاف کنم و مدیون کسی نباشیم!
راستی به جز یه عکس کیک٬ دیگه از پذیرایی مذیرایی خبری نیست! پس انتظار کادو مادو نداشته باش!
شوخی کردم ... چرا گریه می کنی!!!! این قدر هم بی معرفت نیستیم.
یه چند بیتی شعر از مولانا که خودم خیلی دوست دارم برات می ذارم. امیدوارم خوشت بیاد.

----------------------------------------------------------

زهی عشق٬ زهی عشق که ما راست خدایا
چه نغز است و چه خوب است و چه زیباست خدایا
چه گرمیم٬ چه گرمیم از این عشق چو خورشید
چه پنهان و چه پنهان و چه پیداست خدایا
زهی ماه٬ زهی ماه٬ زهی باده همراه
که جان را و جهان را بیاراست خدایا
زهی شور٬ زهی شور که انگیخته عالم
زهی کار٬ زهی بار که آنجاست خدایا
فرو ریخت٬ فرو ریخت شهنشاه سواران
زهی گرد٬ زهی گرد که برخاست خدایا
فتادیم٬ فتادیم بدان سان که نخیزیم
ندانیم٬ ندانیم چه غوغاست خدایا
ز هر کوی٬ ز هر کوی یکی دود دگرگون
دگر بار٬ دگر بار چه سوداست خدایا
نه دامی ست نه زنجیر٬ همه بسته چراییم؟
چه بند است٬ چه زنجیر که بر پاست خدایا؟
چه نقشیست٬ چه نقشیست در این تابه دل ها
غریبست٬ غریبست ز بالاست خدایا
خموشید٬ خموشید که تا فاش نگردید
که اغیار گرفتست چپ و راست خدایا
« حضرت مولانا »

------------------------------------------------------------

البته یه کادو ویژه دیگه هم هست. بهتره خودت بری ببینیش!:
http://www.pix2pix.org/show.php?ID=404

------------------------------------------------------------

با بهترین آرزوها
سبز و شاداب باشی

مرسی کامبیز جان
خیلی خوشحالم کردی.
ولی چرا وبتون رو تعطیل کردی؟
امیدوارم دوباره بیایی. ما رو فراموش نکن.
مرسی از هدیه ای که بهم دادی خیلی جالب بود.
امیدوارم بتونم جبران کنم.
بازم منتظرتیم.
موفق باشی.

مریم پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.خوبی؟تولدت مبارک.امیدوارم همیشه خوب باشی.مرسی که سر زدی.آپم.

سعید شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://f10.blogsky.com

سلام
من یکم دیر رسیدم
ولی تولد جفتتون مبارک باشه عزیزم
امیدوارم تمام طول زندگیت را با موفقیت پشت سر بزاری
من لینکت کردم لینکم کردی خبرم کن بازم تبریک میگم
موفق باشی عزیزم

خودم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام رئوف. تولدت مبارک. اون موضوع رو دارم پیگیری میکنم. عجب کیک باحالی انتخاب کردی. :-) هپی برت دی مبارک.

سلام
مرسی .

لیلا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:57 ب.ظ http://lg13.persianblog.ir

سلام
اسم رئوف خیلی کمه و تشابه این اسم با دایی ام منو کشوند به وبلاگ شما!
تولدتون و تولدشون و همه چی مبارک

سلام
چه جالب.
مرسی

سارا دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ب.ظ http://sara-tanha.blogsky.com

سلام حالتون چطوره ؟ تولدتون مبارک انشاالله که صد سال زنده باشین

سلام
مرسی.
لطف دارید.

مریم دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.حالا من کم پیدام یا شما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد