نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

آنچه گذشت

بعد از مدت بسیار طولانی نزدیک به 2 ماه فرصتی شد تا بتونم آپ کنم دلیل آپ نکردن همونطور که می دونید مشغله ی درسی و همچنین امتحانات پایان ترم بودش هر چند هنوز هم امتحاناتم تموم نشده  اما یه فرصت چند روزه پیش اومد تا بتونم آپ دیت کنم.

توی این مدتی که نبودم ( البته بودم و اخبار رو دنبال می کردم ولی آپ نمی کردم مگه می شه یک روز از دنیای اینترنت جدا شد.) اتفاقات بسیار در جهان افتاد حمله به غزه که هر چند انسانهای بیگناه زیادی کشته شدند اما بالاخره تموم شد!!!. اتفاق دیگری که خیلی روش مانور داده شد و تقریبا تمامی رسانه ها روی اون زوم کرده بودند مراسم انتقال قدرت در آمریکا بود ، امیدوارم با حضور آقای اوباما از میزان ناآرامی ها در جهان کاسته بشه و بگونه ای صلح جهانی ایجاد بشه هرچند ایجاد صلح در تمام جهان غیر ممکن است لااقل از میزان جنگ ها کاسته بشه .به نظرمن برای ایجاد صلح تنها با اتحاد همه کشورها این آرزو امکان پذیر است که این هم در حال حاضر غیر ممکنه پس بایستی ببینیم در آینده چه خواهد شد.

موضوع که برای ایرانی ها خیلی می تونه مهم باشه قرار گرفتن نوروز در تقویم سازمان ملل هستش که سازمان ملل برای این کار نظر سنجی رو مطرح کرده که در اون درخواست شده کسانی که دوست دارن این اتفاق بیافته با امضاء کردن آن درخواست حمایت خودشون رو اعلام کنن .از دوستانی که به این وب میان درخواست دارم که این درخواست رو که در آدرس زیر هستش امضاءکنن.

اینجا را کلیک کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.حالا که وقت داری یه چیزی بزار.داستان منو خوندی؟بدو بیا بخون .

کامبیز پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام رئوف جان
امیدوارم حالت خوب باشه
فکر کنم تا الان امتحانات باید تموم شده باشن، برات آرزوی موفقیت می کنم
آره راست می گی، اتفاقات زیادی افتاد که یکیش همین حمله اسراییل به غزه بود. دیدی برای پایان یافتن جنگ چه بلبشویی توی تمام جهان و همین ایران خودمون افتاد؟! یاد زمان جنگ خودمون با عراق افتادم که در مقابل یک دنیا و از جمله همین کشورهای به اصطلاح برادر و عرب مسلمان قرار گرفتیم و هیچ کس هم به فکر کودکان و افراد بیگناهی نبود که توی جنگ کشته می شدن و فقط سلاح های جدید به عراق می رسوندن تا برنده این جنگ باشه.
اوباما هم اومد تا جهان رو نجات بده! و توی همین چند روز مشخص شد که دنباله رو همون سیاست های قبلی آمریکاست.
بد روزگاریه....!
به لینک زیر هم میرم و اون رو امضا می کنم.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد