نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

معافیت

بالاخره از خدمت سربازی معاف شدم البته من جدا" ترسی از خدمت نداشتم چون ترسی وجود نداره فقط زمانی که بایستی برای گذروندن اون طی بشه برای من مهم بود چون می شه این زمانو خیلی بهتر و مفیدتر گذروند . چند ماه پیش مدارکمو برای اعزام فرستادم که زمان اعزامم ماه 4 سال 89 بود اما بعدش به لطف خدا و اخویان از قانون سه برادری استفاده کردم و بعد از باطل کردن اعزام به خدمت کارهای معافیتو انجام دادم و هم اکنون در انتظار صدور کارت معافیت به سر می برم. در این زمان به سر بردن تنها کار مفیدی که می تونستم انجام بدم خوندن برای فوق بودش که اونم بدلیل فاصله ی چند ماهه ای که از درس خوندن گرفتم تا می یومدم دوباره حس و حالشو پیدا می کردم چند هفته ای طول می کشید. خوندن برای فوقو بعد از گذروندن همون چند هفته  شروع کردم خوب هم شروع شد ولی بعد از چند روز به علت وقفه ای که بینش پیش اومد دوباره خوندن رو موکول کردم به شنبه اما نمی دونم چرا این شنبه نمی یاد!!؟ به خودم می گم پسر تو دیگه بزرگ شدی اون شنبه شنبه کردنا برای دوران دبیرستانه نه الان که برای فوق می خوای بخونی. ولی فکر کنم دارم به اون شنبه نزدیک می شم شاید این شنبه بیاید شاید.

چند شب پیش در حال خوابیدن بودم و به موضوعی فکر می کردم و چون حوصله ی روشن کردن کامپیوترو نداشتم که توی دفترچه خاطرات کامپیوتریم بنویسمش توی Notes موبایلم نوشتمش حالا فکر کردم شاید بد نباشه اینجا هم منتقلش کنم :

01:49 am wed 09/12/2009

گاهی به این فکر می کنم که چه آینده ای پیش روست . گاهی می گم چه خوب می شد هر کس از آینده اش خبر داشت اونوقت هیچ دغدغه ای نداشت ولی وقتی بیشتر فکر می کنم می بینم چندان هم نمی تونه جالب باشه چون زندگی یعنی همین ندونستن پس گاهی ندونستن هم خوبه . هدف از دونستن آینده بیشتر دور زدن مشکلاته اما زندگی بر پایه همین موانع و مشکلات ساخته می شه شاید اگه می دونستیم دیگه هدفی وجود نداشت و کسی تلاشی نمی کرد. عدم آگاهی از آینده به صورت مطلق باعث می شه انسان در انتخاب مسیرش حق انتخاب داشته باشه . اتفاقات و هر چه برامون بوجود می یاد مطمئنا عاملی می تونه باشه برای آماده کردن یا محکمتر کردن فرد برای آینده ، گاهی گذر نکردن از این موانع می خواد به ما چیزی رو بیاموزه.

پس به این نتیجه رسیدم که همیشه قسمت مثبت نمی تونه برای مابهتر باشه . من احساس می کنم هر گاه بخواهیم به موارد اینجوری فکر کنیم سعی کنیم به نکات ضعف قسمتی که ما اونو خوشایندتر می دونیم توجه داشته باشیم و سعی نکنیم همیشه قسمت خوشایندترو بی نقص بدونیم . و در انتها خدا عالم است.

"" شاید مصیبت محبت باشد ، شاید محبت مصیبت کسی چه می داند.""   

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم جمعه 27 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.2377.blogfa.com

تبریک برا ی معافیت.این جمله ی قصار مال خودت بود؟اره واقعا کسی چه می داند؟

مریم سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

با یه داستان خیلی خیلی خوشگل آپیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد