نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

ولنتاین یا سپندارمذگان

 بالاخره اون شنبه ای که توی پست قبلی می گفتم رسید و شروع کردم به مطالعه ی کتابهای درسی البته نه برای دولتی چون بعد از فارغ التحصیلی وقتمو بیشتر با مسافرت یا کارهای دیگه  می گذروندم البته وقتم چنان پر بود که فرصت زیادی پیدا نمی کردم ، تا اینکه به زمان ثبت نام دولتی رسیدم توی چند روزی هم که ثبت نام بود من مسافرت بودم و  مدارک ثبت نام همراهم نبود و نتونستم ثبت نام کنم البته چون فاصله ی ثبت نام با امتحان که چند روز دیگه اس زمانی نبود که بتونم درسارو بخونم پس کلا منصرف شدم بعدش تصمیم گرفتم ارشد آزادو ثبت نام کنم که کردم و مدتییه دوباره مطالعه ی درسا رو شروع کردم  منابع ارشد برا رشته ی ما 7 تا درس تخصصیه به اضافه ی 2 درس که یه نموره تخصصیین. اما عدم تمرکز کافی باعث شده نکاتی که گوشه موشه ها هستش رو فراموش کنم البته نکات اصلی یادم می مونه ، عدم تمرکزم بیشتر به خاطر اینه که توی فکر کار هستم و تو این روزنامه  اون روزنامه این سایت  اون سایتو سرچ می کنم ببینم کی استخدامی دارن ولی مث اینکه امسال خبری از استخدام نیس شاید بخاطر بحران اقتصادییه که روی ایران هم اثر گذاشته .وقتی کار نباشه جوونا باید چیکار کنن بشینن کنج خونه ؟ اونوقت می گن چرا فرار مغزها  داریم شیطونه می گه بیا و فرار کن و برو یه کشوری حداقل اونا از مغزت استفاده کنن.

 ............................................................................

چند سالیه روز ولنتاین که 14 فوریه  سال میلادی است بصورت یک فرهنگ ( البته خرده فرهنگ بگیم بهتره) بین جوانهای ما در اومده البته داشتن چنین روزهایی بد نیست ولی خب فکر می کنم مردمانی بایستی این روزو توی کشورهاشون جا بندازن که چنین روزهایی رو ندارن و یا تمدنی مث تمدن ایرانی ندارن که تقویمش پر از روزهای مختلفه. ولی ما ها که خودمون چنین روزی یعنی روز دوست داشتن و عشق رو داریم چرا سعی می کنیم از فرهنگ های دیگران استفاده کنیم. به نظر من فرهنگ سازی در هر کشوری بیشتر از اینکه به حکومتها وابسته باشه به خود مردم اون کشور وابسته است یعنی خود مردم هستن که یک فرهنگو می پذیرن  یا رد می کنن. پس سعی کنیم بجای استفاده از فرهنگ دیگران به فرهنگ ایرانی خودمون برگردیم.

29بهمن روز عشق و دوست داشتن ایرانی پیشا پیش مبارک.

............................................................................... 

ارتفاعات رشته کوه زاگرس , کوه تاراز ,بهمن 88