نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

مسافرت

با سلام ، تقریبا 5 ماهی از آخرین آپم می گذره .روزها مث برق و باد می گذرن. با یه چشم بهم زدن چندین ماه اومد و رفت . توی این مدتی که آپ نکردم یکی بخاطر ترم آخر و درگیر پروژه پایانی بودن بود و دیگه اینکه اتفاقاتی پیش اومد که مانع از این شد که حس و حال برای آپ کردن پیدا کنم.

امسال با خیال آسوده بدون اینکه هیچ دغدغه ای برای ترم بعد داشته باشم ( چون فارغ التحصیل شدم) به مسافرت رفتم و از مسافرت سالهای پیش بیشتر بهم خوش گذشت .

8 تیر بود که امتحانام تموم شد و شب همون روز رفتم تهران آخه خیلی خسته و کسل شده بودم و حتما نیاز به مسافرت داشتم چند روزی تهران بودم و بعدش همراه با خانواده به چالوس رفتیم . جالب بود توی اون موقع از سال شمال تقریبا جالب و دیدنییه.شهرهای مختلفی رو دیدیم اما جایی که خیلی بهمون حال داد روستای جواهر ده بود که در نزدیکی رامسر و در ارتفاعات رامسر قرار داشت . هدف ما برای رفتن به اونجا فقط این بود که چند ساعتی اونجا باشیم اما لطافت هواش به گونه ای بود که ما رو مجبور به یک شب موندن کرد. اگه گذرتون به رامسر افتاد حتما سری به جواهر ده بزنید .

بعد از تقریبا 12 روز از تهران برگشتم و دوباره بعد از یک هفته یه مسافرت دیگه پیش اومد و به اصفهان و شهرکرد رفتم که دیروز از مسافرت برگشتم.

بیشتر جذابیت اصفهان به زاینده رود بود که اونهم خشک شده بود خیلی از اصفهانیها خشک شدن زاینده رود رو بدلیل انتقال آب زاینده رود به قم می دونستن و می گفتن  پل های قدیمی که بر روی زاینده رود ساخته شدن نوع سازه شون به گونه اییه که حتما به آب نیاز دارن و خشک شدن زاینده رود در بلند مدت باعث تخریبشون می شه.

زاینده رود عامل بسیار مهمی در جذب توریسته ، می شد کم شدن مسافرتها رو به وضوح در خلوتی خیابونهاش دید البته نسبت به سالهای گذشته ، چون اصفهان به خودی خود شلوغه .

خب به هر حال مسافرت های امسال  هم به احتمال زیاد تموم شد و از هفته بعد بایستی دنبال کارهای خدمت سربازی برم تا هر چه زود تر بتونم سربازی رو بگذرونم . سربازی هم یه مشکلییه برای خودش ، زمانی چند ماهه رو که می تونی بهتر استفاده کنی تلف می کنه. به نظر من بایستی فقط آموزشی رو می گذروندیم چون ماهای بعدش فقط بیکار نشستن پشت یه میزه و اینم هیچ دردییو دوا نمی کنه.و هیچ کمکی به صنعت و اقتصاد کشور نمی کنه در حالی که اگه ماهای بعد از آموزشیو توی صنعت کار می کردیم حداقلش این بود که یه تجربه ی کاری پیدا می کردیم برای سالهای بعد از سربازی.

فردا به طور رسمی ماه رمضون شروع می شه امیدوارم در این ماه دلها از کدورت ها پاک بشه .

نماز روزتون قبول

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:27 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.کاش زاینده رود دوباره بشه زاینده رود.سربازیتم امیدوارم با خوبی تموم کنی.یاد آهنگ محمد اصفهانی افتادم.زنده رود خاطره و....... بقیشو دروغ چرا یادم نیست.اما خیلی قشنگه.وای چقدر دلم می گیره وقتی این چیزا رو می بینم و میخونم.

خانمی جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://sshh.blogsky.com

سلام...

آخ جون اصفهان!نمی دونم پستم راجع به اصفهان رو دیدید یا نه ..خیلی باهاتون موافقم شهر قشنگی ....حیف که زاینده رود خشک!:(...

ممنون از حضورتون من هم امیدوارم همه بتونیم توی این ماه تا اون جایی که می شه به خدا نزدیک بشیم:)
تا بعد...

گل گندم شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ http://golgandom.blogsky.com

خوشحالم که می توانم مطالبتونو بخونم همه میگن دوران سربازی دوران خوبیه
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد