نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

پیشگویی ۲

امروز بعد از تعطیلات اولین روزی بود که دانشگاه می رفتم کلاس ها تشکیل شدن ، تقریبا جالب بود و خیلی خوشحال شدم دوستانم رو دوباره دیدم . این ترم ها برام جالبن چون آخرین ترم هایی هستش که دانشگاه می رم از یک نظر خوشحالم که داره تموم می شه و از سوی دیگه ناراحت به خاطر اینکه خیلی از دوستانم هم دیگه نمی بینم.

خوب محیط دانشگاه همیشه محیطی بود که دوران خاصی  اونجا  گذرونده می شه واین موضوع تقریبا برای

همه ی افراد صدق می کنه و وقتی از دانشگاه صحبتی می شه همه می گن دوران دانشجویی یادش بخیر.

سایت گوگل مسابقه ای رو مطرح کرده که در اون از افراد می خواد ایده های خودشون که اصولا باید ایده هایی کاربردی و یونیک باشه رو در یکی از مقوله های مختلف تحصیل ، انرژی ، جامعه و..... بنویسن وبا ذکر مشخصات فردی و ایده ی خودشون در فرمی که برای این کار تدارک دیدن برای اونها بفرستن و از میون همه ی ایده ها در انتها 5 ایده ی برتر رو انتخاب می کنن و به اونها جایزه ای هم می دن. برای بیان ایده های خودتون می تونید به لینک زیر رجوع کنید.

ایده ی برتر گوگل 

 

ادامه پیشگویی در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

پیشگویی

""" روح آفرینش به سوی پروردگار فریاد می کشد : (( برای چه کسی قالب مرا آراستی ؟ آفریننده من کیست؟ خشم و چپاول ، درندگی و خشونت مرا می آزارند ، من جز شما راهبر دیگری ندارم ، پروردگارا کشتزار خود را به روی من بگشای !))

داد و اندیشه نیک تو کی خواهد بود ؟

ای فرزانه !سلطنتِ تو کی خواهد بود ؟

برای اینکه مردم به من گوش فرا دارند ، مرا روشن کن !

پروردگارا ! ما را ، ما را دریاب ، رستگاری از جانب تو می رسد."""

طی این چند روزی که از پایان تعطیلات مونده کتابی رو خوندم در مورد زرتشت که پیشگویی های زرتشت در مورد مصلح آخر زمان در اون اومده بود و خیلی جالب و خوندنی بود سعی می کنم در چند پست گزیده  اون پیشگویی ها رو که به شعر هست رو توی وب بزارم امیدوارم از اون استفاده کافی رو ببرید برای خوندن اشعار می تونید به ادامه مطلب رجوع کنید: 

ادامه مطلب ...