نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

چقدر زمان زود می گذره.

سلام وقتی به تاریخ آخرین پست نگاه می کنم می بینم زمان مث برق و باد می گذره انگار ۲۶ بهمن ۸۸ همین دیروز بود .البته  مشغول بودن حالا می تونه فکری یا عملی باشه گذشت زمان رو تند می کنه. به هر حال زمان می گذره ولی مهم اینه که در طول زمانی که گذشته چه کار کردیم. 

 

در سال ۸۹ تحولات زیادی در زندگیم رخ داد بعد از چند ماه از شروع سال ۸۹  کاری پیدا کردم که هر چند خوب بود ولی هیچ ربطی به رشته ی تخصصییم نداشت ولی حداقلش بیکار نبودم . چند ماهی رو اونجا بودم تا اینکه جذب یکی از پتروشیمی های جنوب خوزستان شدم و تا الان تقریبا ۳ ماهی است که مشغولم . اینجا برام جذابیت داره به خاطر اینکه مرتبط با رشته ی تخصصیم هستش و تمام تجهیزاتی که اینجا هست رو زمانی تو دانشگاه تئوریشون رو خونده بودم و وقتی حالا عملکردشونو به صورت عملی می بینم خیلی بیشتر حال می کنم. برای رشته های فنی کار کردن در صنعت برای کسب تجربه عالیه.  

روزهای اولی که اومدم اینجا  تابستون بود خیلی سخت گذشت چون هوای اینجا بیش از حد شرجیه حتی تا چند روز پیش هم بعضی روزا شرجی می شد ولی به شدت تابستون نبود الان چند روزی هست که هوا خوب شده و میشه گفت خنک شده.