نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

امید

یکی بود یکی نبود، چهار شمع به آهستگی می سوختند و در محیط آرامی صدای صحبت آنها به گوش می رسید:

 

شمع اول گفت:

  من صلح و آرامش هستم، اما هیچ کسی نمی تواند شعلهَ مرا روشن نگه دارد. من باور دارم که به زودی می میرم...“ .سپس شعلهَ صلح و آرامش ضعیف شد تا به کلی خاموش شد.

شمع دوم گفت:

 ”من ایمان هستم . برای بیشتر آدم ها  دیگردر زندگی ضروری نیستم،  پس دلیلی وجود ندارد که روشن بمانم...“  .سپس با وزش نسیم ملایمی، ایمان نیز خاموش گشت.

شمع سوم با ناراحتی گفت:

 ”من عشق هستم ولی توانایی آن را ندارم که دیگر روشن بمانم. انسان ها من را در حاشیه زندگی خود قرار داده اند و اهمیت مرا درک نمی کنند. آنها حتی فراموش کرده اند که به نزدیک ترین کسان خود عشق بورزند...“  .طولی نکشید که عشق نیز خاموش شد.

ناگهان...  کودکی وارد اتاق شد و سه شمع خاموش را دید.

”چرا شما خاموش شده اید، شما قاعدتا باید تا آخر روشن بمانید . “

سپس شروع به گریه کرد .

آنگاه شمع چهارم گفت:

نگران نباش تا زمانی که من وجود دارم، ما می توانیم بقیه شمع ها را دوباره روشن کنیم. مـن امـــید    هستم !“

با چشمانی که از اشک و شوق می درخشید ، کودک شمع امید را برداشت و بقیهَ شمع ها را با شمع امید روشن کرد .

 

نور امید هرگزاز زندگیتان خاموش مباد!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ http://www.2377.blogfa.com

سلام.مطلبتو نخوندم که نظر بدم.دیس کانکت که شدم می خونم.آپم با فتو کاتور سیاسی.(خنده دار)

~Sahar~ سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ http://Saharam.Blogsky.com

Salam,
bedoone omid zendegi jahaname be manaaye vagheyi!!

کامبیز چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
خوبی؟
فوق العاده زیبا بود.

کامبیز پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:40 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام رئوف
خوبی؟
بروزم...

دلارام شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ب.ظ http://dokhtare-dabirestany.blogfa.com

I♥U*..............*I♥U*.......
...*I♥U**I♥U*.....*I♥U**I♥U*....
.*I♥U*....*I♥U*.*I♥U*....*I♥U*..
.*I♥U*.........*I♥U*..........*I♥U*..
..*I♥U*...........................*I♥U*..
...*I♥U*.......من آپم.........*I♥U*...
......*I♥U*.....................*I♥U*......
........*I♥U*...............*I♥U*........
...........*I♥U*.......*I♥U*...........
..............*I♥U**I♥U*..............
..................*I♥U*..................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد