نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

قانون خیانت


- من از عاشقی متنفرم دیدی میگه عاشقه و چه راحت رها میکنه. نه من از عشق بدم میاد. کی توی این عالم از همه عاشق تره بیاد تا من ثابت کنم غیر از توی کتابا عشق وجود نداره این دیگه چه صدایه ؟ این صدای کیه؟میگه ده دقیقه از حالا وقت داری تا با خالق عاشق مهربان حرف بزنی ؛چه دروغ بزرگی کی تا حالا با خدا حرف زده که من دومیش باشم کی داره منو اذیت می کنه؟            

+تو خودت منو صدا کردی باور نمی کنی وقتت داره میگذره ها!

-معلومه که نه پس چرا من نمیبینمت؟

+چون من توی قلبتم تو گفتی که کسی عاشق نیست خوب من هستم وعشقی که توی قلب شماست نماد کوچکی از عشق منه.

- من عاشق نیستم از عشق هم میترسم وهم بدم میاد

+دلیل خاصی نداره من مطمئن هستم.

-خدایا چه دلیلی بالا تر از اینکه عشقو به بازی میگیرن و به اسم عشق همه کار میکنن تازه میگن این حق ماست.

+این عشق نیست هوسیست از سر ناچاری و هر کس با عشق بازی کنه خودش نابود میشه.

- خدا، عاشقی کور وکره پس چرا آدمها عاشق میشن؟

+اونی که کور وکر میشه عاشق نیست میخواد دیونگیو امتحان کنه.

- خدا چرا آدما وقتی ازعاشقی سرد میشن فقط نفرین میکنن!

+ اشتباه محضه این تو قانون عشق من نیست.

-قانون عشق؟

+ وقتی عاشق شدی اول آرامش داری.هیچ وقت از رفتنش دلسرد نمیشی هرگز نفرینش نمیکنی...

- خدایا این امکان نداره!

+مگه شما وقتی دلی رو میشکنید عرش من از فریاد آه دل میسوزه من نفرین میکنم مگه وقتی توبه میکنی و باز بر میگردی من دلسرد میشم مگه وقتی من شما رو از خاک بیجونی به وجود آوردم با وجود اینکه می دونستم اکثر شما روی نمیارید دچار تشویش شدم

- خدایا ما آدمها اینارو نمیدونیم.

+چرا می دونید!!! اما چون عشقتون با هوس همراهه به روی خودتون نمیارید.

- خدا چرا دیروز که کلی از آدمها تو جاهای مختلف از این کره کوچیک داشتن دعا میکردن عشقشون به کسی که دوست داره نرسه دعاشون مستجاب نکردی؟

+این گناه کوچیکی نیست که بشه به راحتی از کنارش گذشت اونی که دعا می کنه به یه صورت گناه می کنه اونی که رها میکنه به یه صورت دیگه.

- وای چه طور ممکنه؟

+من دو راه به شما نشون دادم راه خوبیها راه بدیها انتخاب با شماست.اونی که به راه خوب میره من تا آخر عمرش دوسش دارم و ازش غافل نمیشم همین طور اونی که راه بد میره ،حالا تغییر توی چیه؟اونی که خوب بود میره بهشت اونی که بد بود میره جهنم انتخاب با توه این خلاف اونی که دعا میکنه پس گناه میکنه چون نمیذاره عشقش انتخاب کنه و اما اونی که رها میکنه عهد رو شکسته و من بی وفایو دوست ندارم.

-آه من از عاشقی بدم میاد همه دروغگو هستند.

+ نه من تورو از عشقی پاک بوجود آوردم تو از عشق ساخته شدی چطور ممکنه از عشق بدت بیاد؟ تو نتونستی عشقو درک کنی چون تا اسمشو آوردی گفتن برات زوده در صورتی که عشق،زمان مکان وسن خاصی لازم نداره و تاعاشق واقعی نباشی لذتشو درک نمیکنی،عشق مادر به کودک یا بر عکس نماد کوچکی از عشق من به مخلوقامه میدونی تو از چی بدت میاد تو از سر چشمۀ درو غ از خیانت بدت میاد!

-خدا خیانت یعنی عاشق به معشوق بیوفای کنه چه ربطی به دروغ داره؟

+شما آدمها وقتی دروغ میگین؛غیبت میکنین؛بیوفای و مال اندوزی میکنین همدیگرو میکشین و هر گناه دیگه ای که انجام میدین هم به خودتون هم به عشق وهم به من خیانت کردین.

- خدا پس بزار راستشو بگم من به تو خیانت کردم!من یه نفررو دوست دارم هر روز برای سلامتیش پیشت دعا می کنم اینقدر دوسش دارم که کسی به اندازۀ من دوسش نداره تا حالا بهش خیانت نکردم اینقدر دوسش دارم که دلم دیگه جا نداره هر روز پنجره رو به خاطرش باز میزارم تا ببینمش براش شعر میگمو شعر میخونم براش گل میچینم اما من نمیدونم اون کیه؟

+تو که می گفتی از عشق بدت میاد!

- آره بدم میاد،اما عشقهای که از قانون تو پیروی نکنه. تازه برای همینه که سعی برای پیدا کردنش نکردمو منتظر بودم اون یه روز پیداش بشه چون از عشق میترسیدم اما حالا با قانون عشق تو ازعشق نمیترسم.

صدای تیک تاک ساعت میاد و این یعنی دیگه صدای خدا رو نمیشنوم..............

خدا تو نزدیکی به من چون عاشقی و من احساست میکنم چون عاشقتم. من به تو قول میدم که از قانونت برای همیشه پیروی کنم،من اونو پیداش میکنم تو عاشقش کن............

منبع :به در خواست و بر گرفته از وبلاگ: http://bahane-be-bahane.blogsky.com 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ http://amir64.blogsky.com

با سلام

آموزش مسائل جنسی و پیشگیری

موفق باشید.

رویا شاعر بی بهونه شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

خیلی ممنون عزیزم لطف کردی امیدوارم اگه یه روز عاشق شدی خدا عاشقش کنه.............

بهار(دختر غریب بارون) یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.baharebarooni.mihanblog.com

سلام
فوق العاده زیبا بود..............
خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است و به هر که دوست تر میداری بچشان که دوست داشتن از عشق برتر
بمونین
و غمهاتون کوتاه
بهاربارونی

reza یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ق.ظ http://island1383.persianblog.ir

سلام و درود بر شما و قلم توانمند و بسیار دانایتان و ممنون از دعوتتان بسیار زیبا و شیوا از عشق پاک و فراز و نشیبهای فراوان آن نوشتدید ...و پندهای زیبا و بسیار آموزنده از پرودگار گفتید...عالی....اما در مورد مطلب شما ...................
کاملا با شما موافقم در این برهه از زمان کلمه عشق به بازی گرفته میشود بخاطر اینکه عشق که اظهار میشود عشق نیست احساسات زود گذر میباشد ...در درون عشق قدرتی نهفته است که باورودش درون زندگی تحولی ایجاد میشود و دگرگونی ایجاد میکند که انسان زندگی و دنیا را از زوایای دیگری می بیند .....پرودگار بزرگترین نماد عشق و عاشقی هست و می توان الگوی خوب و ارزنده باشد ..همانطور که می دانیم انسانها بدرستی از راز خلقت آگاه نیستیم و توجه نمی کنیم و برای همین روزی که چراغ وجدان و آگاهایمان روشن میشود به درگاه او روی می اوریم و توبه میکنیم و درخواست استغفار داریم و اینکه پروردگار متعال در درون هر شخص و حتی نزدیک تر از خودش به او است و همه چیز را بخوبی می داندو درون او آگاه است ولی باز از آفریدن انسان پشیمان نیست با اینکه اینهمه بی مهری از این انسان می بیند.....بهترین نصیحت توی این دنیا فنا پذیر ..فقط و فقط اعمال اسنان دوستانه و خداپسندانه است زیرا خداوند انسانها را با دو بال عشق و محبت آفریده ...این را نبایستی هرگز فراموش کنیم .......آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما را در تمامی مراحل زندگی دارم در پناه حق ..............

نیما یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://biname.blogsky.com

سلام
عالی بود.تنها متن طولانی وبلندی بود که منو وادار کرد تا آخرش بخونم.
خوش باشی

کامبیز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود.
موفق باشی

رویا شاعر بی بهونه دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ http://bahane-be-bahane.blogsky.com/

مرسی عزیزم

مونا سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:00 ب.ظ http://sedayearom.blogsky.com

سلام مرسی که وبم رو لایق دیدن دونستید نه خودم نسرودم شعر کار میکنم ولی این رو نه.خوشحال میشم دوباره سر بزنیدودرپناه حق

مونا چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام مرسی سر زدی.فرمایشاتون درست و کامله امیدوارم خوبی را رد اون دنیا بتونیم برداشت کنیم.امیدوارم قسمتتون بشه.براتون دعا میکنم.درپناه حق

کامبیز پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:25 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام آقا رئوف
حالتون چطوره؟
بدو بیا که بالاخره آپ کردم.
منتظرم زود.....

Saharam پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ http://Saharam.blogsky.com

Kashki sedaye khoda ro be hamin vozooh mishenidim!

احسان سه‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://petrochemical-mis.blogfa.com

سلام
حالت چطوره؟
قسمت نظر دهی بالایی هرکاری کردم نیومد.
جالب بود. مخصوصا عکسا خیلی قشنگ بودن
آپ کردم. یه سری بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد