نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

اولین روز درس

دیروز بطور رسمی کلاس ها شروع شدن و اولین روز درسی بود که بعد از تقریبا 2 ماه رفتم. اولین روزم با درس محاسبات عددی شروع شد با اطلاعاتی که از این درس دارم تقریبا می شه گفت ساده است استادی هم که این درس رو تدریس می کنه همین نظر رو داشت استاد خوبییه  یکی از ملاک هاش ارائه ی تحقیق بعد از اتمام هر فصل هست.البته با توجه به رشته ی تحصیلی. من کلا از تحقیق و کارهای عملی خوشم می یاد شاید بهمین دلیل از این استاد خوشم اومده. البته استاد خوش رفتاری هم هست.                                                                                                                      

دیروز یکی از اساتید ترم های قبلی مو دیدم خیلی وقت بود اونو ندیده بودم استاد خیلی خوبی بود و کلا با من بهتر بود از مقاله ای که قرار بود چند ترم پیش بنویسم پرسید. اون  زمان که با این استاد در مورد موضوع مقاله پرسیده بودم خیلی خوشش اومد ولی گفت که این موضوع بسیار سنگینیه و نیاز به بعضی درس ها داره که من تو اون زمان نخونده بودم هم اینکه یه کاری بود که نیاز به آزمایشگا ههای پیشرفته داره که دانشگاه ما نداشت و مقداری کمک کرد اما تو همون تحقیقات اولیه اش موندم وبه نتیجه نرسیدم. البته گفت ممکن این موضوع صرفه ی اقتصادی هم نداشته باشه. به همین خاطر دیگه بی خیالش شدم و هم اینکه توی ترم های بعد درسا سنگین شدن و کاملا بی خیال شدم. راستی اونجا بودم که در مورد مقاله پرسید: من هم گفتم بی خیالش شدم . اونم دیگه چیزی نگفت. همین.

 ******************************************************

هرگاه در طلب چیزی بر آمدی بلند همت باش.(حضرت علی(ع))

 

همواره افکار عالی و آرمان های والا را به ذهن خود راه دهید و از افکار کوچک و حقیر بپرهیزید.(منبع یا نویسنده: نمی دونم)

نظرات 4 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

زهره سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ http://asemaneporsetare.persianblog.ir

درس و دانشگاه ...آخی دلم براش تنگ شده مال من که تموم شد..چقدر زود گذشت یاد همه استادای خوش رفتار بخیر!

ترمه سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام خوبید؟بالاخره اینجا رو پیدا کردم.تبریک می گم.وبلاگ قشنگی دارید.موفق باشید.
نه!هرگز شب را باور نکردم
چرا که در فراسوی دهلیزش
به امید دریچه ای
دل بسته بودم....

مرسی.

کامبیز پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام. من هم امروز اولین روز درسیمه. وبلاگ خوبی داری. یه سر هم به ما بزن. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد