نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

یه خرده حرف

بالاخره بعد از حدود ۲۰ روز مسافرت دیروز از مسافرت برگشتم. مسافرت خوبی بود پر از اتفاقات و تجربیات جالب. سفر من به اصفهان و شهرکرد و چند روستای رویایی بود.بخاطر سنگینی و بار زیاد ماشینمون نتونستم لپ تاپ ام رو با خودم ببرم و وبلاگ رو آپ کنم هر چند توی هر محله ی اصفهان چند تا کافی نت بود اما اونقدر سرگرم شدم که نتونستم وبلاگ رو آپ کنم شهرکرد هم که رفتم چیزی که زیاد نمی دیدم کافی نت بود.

هر سال سعی میکنم تابستون حداقل یه سفر رو برم.سال گذشته اول تابستون رفتم دریا کنار و بعد اومدم اصفهان،تقریبا اصفهان توی برنامه ی هر تابستونم هست.شهر زیباییه هر چند همه اصفهان رو کاملا می شناسن و حداقل یه بار اونجا رو دیدن.

به نظر من اصفهان شهر بدست اوردن انرژی و آرامشه هر چند بخاطر شلوغی و ترافیکش گاهی دچار سردر گمی می شی و اون آرامش سال های گذشتشو نداره اما باز هم از خیلی کلان شهر های دیگه آرامش بیشتری داره و میشه توی پارک هاش تا حدودی احساس آرامش کرد و به گذشته و حال و آینده فکر کرد. خیلی یا میگن اصفهان شهر بازنشسته هاس و خیلی از کسایی که باز نشسته می شن میرن اصفهان زندگی کنن،میگن اصفهان شهر صنعتی نیست و شهر تفریح و خوش گذرونیه، نمی دونم این گفته ها چقدر صحت دارن. اگه شد و تونستم عکس های سفر رو توی وبلاگ می گذارم.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد