نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

انتخاب واحد

 ماه رمضون با تموم خوبی هاش اومد.متاسفانه من بخاطر در سفر بودن نتونستم تا دیروز رو روزه بگیرم . و از امروز روزه ام رو شروع کردم . چقدر خدا ما ها رو دوست داره که به خاطر سلامت جسم و روح مون این ماهو برامون گذاشته.وقتی به خاطر مشکلاتی نتونی روزه بگیری فکر می کنی چیزی رو از دست ندادی اما وقتی می گیری اونوخت می فهمی چه روزایی رو از دست دادی.

  امروز روز انتخاب واحدم بود  صبح ساعت 8 رفتم دانشگاه و خیلی راحت تونستم 22 واحد برای این ترمم  بگیرم که تقریبا 45 دقیقه بیشتر طول نکشید. اما بایستی برای یکی از دوستام هم انتخاب واحد کنم که انتخاب واحد اون بعد از ظهر بود و مجبور شدم بمونم . اما انتخاب واحد اون بر خلاف من 2 ساعت طول کشید که تونستم 2:30 بعد از ظهر به خونه برگردم. هوا گرم بود و خیلی هم تشنم بود اما دیگه مجبور بودم تا افطار تحمل کنم به همین خاطر وقتی اومدم خونه سریع خوابیدم تا سر افطار. 

                 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد