نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

نشانی

در دنیایی که حتی کوچکترین چیز های بین ما می تواند تغییر ایجاد کند شادی و محبت فراتر از بدی خواهد بود.

شام غریبان

                                  السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع)

           نماز شام غریبان چو گریه آغازم ****** به مویه های غریبانه قصه پردازم

           به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار****** که از جهان ره و رسم سفر براندازم.

ماه محرم رو به همه ی مسلمانان بخصوص شیعیان تسلیت می گم.

بالا خره یه فرصتی کردم تا بتونم به روز کنم. همانطور که می دونید امتحانات شروع شده بودن اما متاسفانه به خاطر سرمای شدید امتحاناتم لغو شدن . اما 3 بهمن دوباره شروع می شن و تا 16 بهمن ادامه خواهند داشت. اولین امتحانم (انتقال حرارت) 18 دی بود واقعا سخت بود نمی دونم چرا اینقدر سخت گرفت شاید استاده می خواست حال بگیره ولی من واسش نوشتم نمی دونم چه جور تصحیح کنه!!؟ خدا کنه نمره ی خوبی بگیرم شما هم دعا کنید.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------

دیروز متوجه شدم یکی از دبیرهای دوران دبیرستانم که استاد خیلی خوبی بود عصر پنجشنبه فوت کرد خیلی ناراحت شدم آخه استاد خیلی خوبی بود با من خیلی رله بود البته دوست  خونوادگی مون هم بود. خدا بیامرزتش.

ضمنا از تموم کساییکه در این مدت فراموشم نکردن ممنونم.

فعلا خدا نگهدارتون.

 

 

باران که می بارد......

با سلام، یه مدت حسابی سرم شلوغ بود و نتونستم وبلاگ رو به روز کنم . چند روزیه فرجه های امتحانات شروع  شده و مجبورم کمتر به روز باشم. درسای این ترم هم حسابی سختن و مجبورم زمان بیشتری رو بهشون اختصاص بدم. امتحاناتم 18 دی شروع میشن و 7 بهمن تموم می شن و پشت سرهمن. این ترمی که گذشت به نظرم ترم خوبی بود هرچند درسام یه مقدار مشکل بودن ولی قابل تحمل بودن.

راستی فردا اول سال 2008 میلادیه و این سال ، سال رودکی نامگذاری شده امیدوارم این سال بدون تنش بگذره. سال 2008 بر مسیحییای جهان مبارک.

الان که این پست رو می نویسم بارون بسیار زیبایی در حال باریدن و حس و حالم کاملا بارونی شده. به خاطر بارندگی شعر زیر رو که احسان خواجه امیری خوندش رو به شما تقدیم می کنم:

 

باران که می بارد تو می آیی، باران گل ، باران نیلوفر

باران مهر وماه آیینه ، باران شعر و شبنم و شبدر

باران که می بارد تو در راهی ، از دشت شب تا باغ بیداری

از عطر عشق و آشتی لبریز ، با ابر و آب و آسمان جاری

غم می گریزد،غصه می سوزد،شب می گدازد،سایه می میرد

تا عطر آهنگ تو می رقصد، تا شعر بارون تو می گیرد

از لحظه های تشنه ی دیدار، تا روزهای با تو بارانی

غم می کشد ما را و می بینی ، دل می کشد ما را و میدانی.